Sunday, September 13, 2009

Review: SELAMAT PENGANTIN BARU SENSEI MAZUIN pada 19 Ogos 2007


SELAMAT PENGANTIN BARU SENSEI MAZUIN...

Pn. Hjh. Mazuin telah selamat diijabkabulkan dengan Tn. Hj. Dimyati pada 19 Ogos baru-baru ini. Majlis akad nikah diadakan di Masjid Kariah Paroi Jaya. Hjh. Mazuin adalah guru Bahasa Jepun di SMAP Labu. Warga SMAP mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan semoga kekal hingga ke akhir hayat.


Diambil dari: http://smaplabu.edu.my/

Alhamdulillah. Sampai juga jodohnya. padan plak tu. :)

3 perkara tentang sensei:
1) warden puteri.
2) suaranya kuat.
3) msetila dia mengajar jepun. haha.


14 comments:

LoLLy~ said...

" Alhamdulillah. Sampai juga jodohnya. padan plak tu. :)

3 perkara tentang sensei:
1) warden puteri.
2) suaranya kuat.
3) msetila dia mengajar jepun. haha."

dat part oso included dlm smap nye web page gaks ke..?? ahax~

iHsan@limi said...

~mestila lolly..;)
~tq sensei @ arigato gozaimasu..:)

hanna said...

waaa...x sangke2.alhamdulillah..

dulu aku takot takot dgn sensei..sbb die panggil aku kambing.hehe..

stay up memalam jekot..bkn wt menda x snonoh..

nway knangan..:D

juwei said...

pale mu lolly.yg italic je la. ketuk kang. haha

LoLLy~ said...

lol
mane la tau
aishh....lek je nk ketuk2 eh 0.o

eLeA haNnAj said...

hana,ko kene kambing..aku kena kura2..sbb kepala terjenguk2 intai warden sbb nk blk prep awal..duh,kenangan gile kot~

sitikhadijah154 said...

ade sape2 igt ade dak put3 batch kite patah gigi sbb tjatuh lari dr die?? XD

syvzwvn said...

WHAHAHAHAHAHAHAAHAHH!!!!sape sape?gile kelaka.this is pure gold people!!!

hanna said...

jannah : ok a tu kura2 aku kanbing trus..aiseh..huhu..

kd : aku tau sape sbb aku ade tyme tuh..hehe..

eLeA haNnAj said...

KD:aku pon ade skalih!!!!!!!haha
jgn kantoikan r weh,sian la kat die..huhu

juwei said...

ak mcm pnah dgr. tp x ingt sape. strugle nk ingt sape. haha

LoLLy~ said...

weyh kd lek je ko bocor rhsie
asal korg ade skali dow..?? *blank o.0

sitikhadijah154 said...

salah ke aku???
hahaha...x ramai yg tau en...
xpe...masih selamat rahsie itu..huhuh :D

ayie said...

wa....
alhamdullilah...
kun fayakun~~~
eh ad kene mngene x???
haha
jdoh 2 ad...
awal2 ke lmbt2 ke...
insyaallah..
Allah know best... :)

 

Double8-Towards A Reunion Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez